Торгова марка «Вінницяхліб» змінила логотип та упаковку

0
72

Торгова марка «Вінницяхліб» змінила дизайн свого логотипу та упаковки. У компанії повідомляють, що пішли на такий крок, щоб полегшити покупцям можливість знайти продукцію концерну на полицях магазинів.

«Сьогодні на хлібних поличках може розміщуватись до 15 найменувань хлібобулочної продукції лише торгової марки «Вінницяхліб», пояснює комерційний директор ПрАТ «Концерн Хлібпром» Ігор Юдін. – Це по кілька позицій кожного виду виробів. Тому ми впровадили дворівневу кольорову схему – присвоїли вже типові кольори певним видам продукції та окремо – для кожної назви».

Так, житньо-пшеничні види продукції в подальшому вбиратимуть в упаковку зеленого кольору, батони – червоного, пшеничні хліби – синього, заварні хліби – коричневого і т.д. В межах видів різні продукти позначатимуться різним кольором назв. І додатково розміщуватимуть написи на торці упаковки.

Мешканці міста та області вже мали змогу побачити зміни на прикладі таких виробів, як: «Бородінський», «Житній Новий», «Вінницький Заварний с сиром та цибулею» та «Батон Міський».

До зміни дизайну в компанії підійшли ґрунтовно і водночас видозмінили логотип компанії.

«Ми прибрали з логотипу зайві елементи, які ускладнювали пошук торгової марки та сприйняття логотипу,коментує Ігор Юдін, і додали його шрифту ретротональності. Адже фірмове зображення транслює нашим споживачам ким ми є, а вінтажний стиль 60-тих якнайкраще свідчить про десятки років досвіду, про історію виробництва, що налічує кілька поколінь. Це особливо важливо у комунікації з молоддю, яка щодня зустрічає у магазинах продукцію все більшої кількості виробників».