Погіршився зв’язок Київстар через встановлення нового обладнання для 4G

0
868

У Вінницькій області можливо погіршиться зв’язок Київстар через процес встановлення нового обладнання для 4G. Національний телеком-оператор Київстар інформує мешканців Вінницької області щодо проведення робіт із заміни обладнання на базових станціях.  Заміна пов’язана із встановленням новітнього обладнання від ключових світових постачальників. Всі роботи будуть проводитися з метою покращення якості телекомунікаційних послуг та розширення можливостей мережі. У результаті абоненти отримають високу якість зв’язку та покриття. Починаючи з 13 червня 2016 року технічні служби Київстар розпочнуть роботи із заміни обладнання на базових станціях. Діюче обладнання буде замінене на новітнє, від провідних світових постачальників. Необхідність таких робіт викликана підготовкою мережі до стандартів зв`язку майбутніх поколінь 4G/LTE. У результаті заміни обладнання буде покращена якість телекомунікаційних послуг і розширені можливості мережі. Про початок робіт компанія завчасно попередить абонентів, розмістивши інформацію на офіційному сайті, а також за допомогою SMS. У зв’язку з проведенням робіт можливі короткочасні обриви телефонного зв’язку, труднощі з дозвоном, наявність шумів під час дзвінків. Для зручності наших абонентів роботи будуть проводитися у години мінімального навантаження на мережу та виключно у світлий час доби з міркувань безпеки. У разі необхідності виклику служб екстреної допомоги, а саме 101, 102, 103 та 104, абоненти Київстар зможуть дзвонити на єдиний номер екстреного виклику – 112, який буде працювати стабільно, незважаючи на проведення робіт на мережі. Можливо, ще протягом кількох тижнів після завершення планових робіт абоненти будуть відчувати короткострокові складності з сервісами. Це пов’язано з необхідністю налаштування нового обладнання, адже кожна базова станція має понад 2000 налаштувань. Київстар просить вибачення за тимчасові незручності, однак заміна обладнання необхідна для подальшого розвитку можливостей мережі, що дозволить забезпечити найвищу якість зв’язку нашим  абонентам.

Київстар наперед  вдячний за розуміння!